Робота із зверненнями громадян-важлива складова у діяльності
податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотній зв’язок із
громадськістю. Сьогодні для податкової інспекції Надвірнянського району основне
завдання-забезпечити кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень
громадян, що уможливлює оперативне вирішення порушених у них питань, задоволення
законних вимог заявника.
За січень-вересень надійшло 9 письмових звернень громадян. У
вересні, зокрема, житель м. Надвірна В порушив питання діяльності одного із
торгових закладів. Оперативна перевірка виявила порушення порядку використання
платного торгового патенту, що передбачає штрафні санкції.
Протягом січня-вересня на особистому прийомі в посадових осіб
побувало 16 громадян. Порушені ними питання розглянуто безпосередньо під час
особистого прийому. Оперативному вирішенню проблемних питань, які виникають у
платників податків, сприяє Приймальня громадян, яка діє в ДПІ.
При подачі письмового звернення, у ньому має бути зазначено
прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та викладено суть порушеного
питання.
Письмове звернення, оформлене без вище зазначених вимог
вважається анонімним і розгляду не підлягає.
У відповідності за Закону України „Про звернення громадян”
звернення розглядаються і вирішуються протягом одного місяця від дня їх
надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не
пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Попередній запис на особистий прийом до посадових осіб ДПІ в
Надвірнянському районі здійснюється за телефоном 2-52-66.